2008. január 29., kedd

Fények kamera felvétel!

Nos mára így nyitásként nem gondoltam semmi különöset minthogy utazzunk zenei téren vissza egy kicsit az időben.
1984:
Egy álltalam kevéssé ismert zenekarnak a Scorpionsnak készült egy nagyon jó száma a Rock You Like A Hurricane ezt a számot én egy játékban a Guitar Hero III ban hallottam meg és azóta is sokszor meghalgatom mert szerintem egy nagyon jó kis szám:


Ha már így szóba került a Guitar Hero legyen ez a mai nap játéka!:)
A játék alapötlete rém egyszerű jönnek a szines pöttyök és te nyomod a megfelelő gombot!
Vagy mégsem?:)
Az alap télleg csak ennyi de itt gitározunk ezzel.
Van egy bandánk ahol mivagyunk a gitárosok jönnek a pöttyök (hangjegyek) mi megnyomjuk a gombot és a gitár szól közben a tömeg ujjongva hallgajta ahogy épp Metallicát zuzunk!
Ami még egy plussz az az hogy a GH nem csak napjaink metálzenéjét tartalmazza hanem visszanyul egészen a 70's 80's évekig és a legjobb zenéket hozza!
A Guitar Hero 3 egy tökéletes party játék a zene kedvelőinek (mivel multy is van benne és az a legkirályabb:))!
Ime egy kis kedv csináló videó!


A mai napon nem történt velem semmi poénos ugyhogy gondoltam lopok egy viccet a kedvenc oldalamról:)!
- Fingottál?
- Nem ba***g, átléptem a hangsebességet!

Nincsenek megjegyzések: