2009. június 17., szerda

Bürokrácia majd űháború

Igen, a hiszékeny ember a 20. papír kitöltése után azt hiszi hogy végzett, aztán az "üzletfél" közli hogy a Fa..t. Na igen szerintem a fél utca ma azt hitte kilóméter hiányban szenvedek lévén két épület között rohangáltam 50 papírral fáradhatatlanul. Gondolom.
Hazaértem, éljen hurá. Net elé, bum. Oda halt a windóóz, nah mondom GZ. A nap is kisütve jelezte hogy rajtam vigyorog. Na mondom szép, elegem is lett nyakamba vettem a galaxist.

Egy kis szellemes átkötéssel térnék át erre a kis történetre. Először is felvezetném hogy hazánk büszke fiát köszönthetjük aki már elég szép naggyá nötte ki magát. Ez az eddig általam tesztelt leg komplexebb böngésző alapú játék. Hölgyeim és uraim, (és Ricsi) had mutasssam be a Gal6-et.
Egy négy fős baráti társaság kis ötletéből megszületett az eddigi leg stratégikusabb online háború.
Előre is terjeszteném, ez egy elég erősen szöveg alapú játék, grafikára ne nagyon számítsunk még anyira se mint Travianban. Mindezek ellenére minden stratégának csak ajánlani tudom, hatalmas háttér világgal 6 kieegyensúlyozott fajjal, és egy hatalmas aktív kommunitivel vár titeket a galaxis :).

Még valami a holnapi napot illetően: Kis reklám hogy holnap jön az új GS benne teljes game az Advent Rising meg éri ;) Holnap csekkeljük is.

Nincsenek megjegyzések: