2009. október 13., kedd

Ide köveket

Ide kérem a kövezést, igazatok van üssetek, rég volt post elnézést bocsánat. De jöttem pótolni a hiányosságokat. Ma a két héttel ezelőtt megrendezett altQQ.Lan partyt tárgyalom ki :)

A party előtti napot hatalmas készülődés, fejhallgató és LAN kábel vásárlás előzte meg, játék, program telepítése, desktop partyképes állapotába hozása :). Eljőve a nagy nap, a táskában csőre töltve isszis üvegek, kábelek, egerek, keyboardok, pendriveok, blutooth adapterek. Jön értem a kocsi, mivel életemben először vihettem el a gépem így óvatosan be is pakoltunk és érdekes körülmények között megérkeztünk a tett színhelyére ahol a házigazda és segédje mellé toppantunk be Kleonnal és a technika heggyel. Asztal pakolgatás, helyek tervezése és máris a felpörgő ventilátorok hangját hallatták a gép szörnyek. Lassan lassan megjöttek a törpiek, a hálózati rendszergazda Kleon kiírta a megfelelő információkat, kezdődhetett a hálózat összerakása, Dys gépét kivéve minden rendszer akadálytalanul vette be a kanyart és kezdhettünk is. Mielőtt a versenyek pörölye beszakadt volna, a plastic guitár se maradt porosan, kis demonstrációt követően a csajok is ráröppentek és a party vége felé a többség által hülyeségnek titulált gombnyomogatásról kiderült hogy nem is olyan könnyű. A bemelegítést követően kezdődhetett a Warcraft tournament. Nos az eredményekkel nem untatnék senkit. Viszont ami ilyenkor elmaradhatatlan, Pizza, Tudi a házigazda természetesen röppent is a témára és cirka egy órán belül már tornyosultak is a dobozok ahogy az ilyenkor illik. Nos kettő körül az első napot lezártam azzal hogy felmásztam az emeletre és bekómáztam 1-2 órácskára.

Másnap reggel pár emberrel együtt elugrottam haza, fürdés, kv, értelmes ábrázat felvétele és önmagam győzködése hogy "nemvagyálmosnemvagyálmosnemvagyálmosnemvagyálmosnemvagyálmos"!
Dél körül visszatértünk a bunkerbe ahol tovább folyt a vér, az ólom, és a mana keveréke. Aznap estére Hamburger lett betervezve ami sikerült is nem is akárhogy a fő szakács természetesen tudi de a lányok is besegítettek (ne hogy szó érje a ház elejét :)). Ismét éjszakába nyúló kockulás, flame, és győzelmi kiáltások vértezték az estét, és én a háborúktól megfáradva 11körül aludni is tértem és aludtam is ahogy egy Warchiefnek illik.

Az utolsó reggelen egyre kevesebben maradtunk a végére malvinnal yodával és dysal osztottuk a castingot, Kleonék visszatértére mi pedig Yodával már el is távoztunk. A teljes szereplő gárda a következő: Yoda, Malvin, Dys, Husi, Tudi, Slapec, Kleon, Medve, Kismedve, Ada, Niki, és jómagam. Bár így röviden leírva nem lehet átélni mekkora partyvolt de számomra ez volt a legjobb lan sajnálhatja aki lemaradt róla :).

A mai napi videót a Naruto-fanoknak ajánlom, íme az új opening:

[A Video FAKE a zene nem :)]

Nincsenek megjegyzések: