2009. május 2., szombat

EperturmiX és GuitarHero

Bizony bizony, leporoltam a jó öreg Guitar Hero cd-met és a húrok közé csaptam újfent.
Biztos van olvasóm aki emlékszik még rá amikor tavaly beszereztem egy PS2-es Guitar Hero 3-at. Nah nekem PS2-m ugyan nincs de egy kis találékonyság volt. Hosszú órák (tényleg) keresése után akadtam rá a neten végre 1szem szerencséten LogiC3-as PS2-USB adapter kábelre öröm táncot is lejtettem 's bár a 2500-as kiszllítási költségtől nem lett őszinte a mosolyom (csak a teljesség kedvéért: a kábel egy 1000es) izgatottan vártam a megérkezést. Bár 2napot késett a kis cucc én kivártam. Mikor megérkezett a kapott matricákkal feltúrboztam az egy éve a szekrényben porosodó műanyag zajkeltőt. Kábel bedu, fejhalgatót felfűt aztán ROCK OUT! Ki se léptem vagy egy óráig akkor is már csak azért mert patakokban folyt rólam a víz hála az ugrálásnak és satöbbinek.
Nah de pár hír témánkhoz illő játékról:
Jött látott és győzött a Guitar Hero World Tour, a dob,gitár,és énekes kombó rendesen felvitte az Activison szekerét, nem véletlenül ennél királyabb song listet játék még nem látott. Jah és hab a tortán hogy hivatalos ígéret is érkezett a juniusi pc-s verzióhoz. Tűkön ülök, remélem hogy nem ilyen stikába fog megjelenni mint a 3, vagy az aerosmith.
A Metallica, a mi szeretett Metallicánk is tarolt ám de még hogy talán egyedül hátrányának azt tudom felvetni hogy azok számára akik nem szeretik ezt a vérkőzös metál stílust azok csalódni fognak mert ez az a rész amiben csak kőkemény metál dübörög. Reméljük lesz pc-re.Reméljük.

Nincsenek megjegyzések: