2009. május 30., szombat

Hupákolás!

Sziasztok jó estét minden kedves olvasómnak :)
Elnézést a hosszú kihagyásért de nekem is vizsga idő szak van és jövő héten jön még csak a neheze. Kezdeném azzal hogy gratulálok minden Info éretségizőnek kimelném barátaimat Kleont, Knoxvillet és Malvint akikkel lélekben együtt küzdöttünk 25.-én :)
Nah de régen volt itt már valami ütös kis muzsika hát gondoltam hozok valami esté csengettyűt ide.
GameStar fórumos barátaim javasoltak nekem zenéket ezek közül egyet találtam olyan kiemelkedőnek ami nagyon megtetszett egy általam nem ismert német metál csapat (jah német gratu Fuxbergernek a nyelvizsgához :)) akik eléggé hát...oda zúznak hogy finom legyek és nagyon jó kis metál zenét játszanak halgassátok hát meg a Die Apokalytischen Reitertől a Freide seid mit dir című nótát:

Na kemény hajlerepítés után evezzünk lazább vizekre. Egészen pontosan Zöld vizekre ugyanis nem olyan régen jött meg a Green Day legújabb albuma ami a 21 Century Breakdown nevet viseli jöjjön is egy klipp a Know your Enemy!

Szintén a GS révén ismerkedtem meg egy nagyon jó kis együttesel a Nine Inch Nails-el akik ilyen elektronikus metált (? pasz szerintem ez a legjobb megfogalmazás) játszanak és szerintem nagyon jó halgassátok is meg tőlük az Everyday is Exactly Same című nótát (kis reklám hogy a NiN the slip című albuma ingyenesen letölthető a nin.com weboldalról legálisan :)):

Nincsenek megjegyzések: