2009. április 14., kedd

[Le]Verőfény

Szép délutánt mindenkinek!
Nagyon szép nap és egyben kicsit szomorkás is a mai nap.

Szépnek azért szép mivel kint Kockák szemét már majdnem hogy bántó verőfényes napsütés van, de sajnos ez a tavaszi szünet utolsó napja de hát már amúgy sem sok van visza az évből :).

Szülői nyomásra én is elrendezgettem a "munkahelyi" holmimat és persze a beadandó papirjaimat szokás szerinte elkevertem aminek holnap lenne a határideje, sebaj tanbá megbocsát^^.

A 22fokos meleg nem tartott vissza a hónapok óta igérgetett első játék videom elkészítésétől. Ugyan ez még nem alámondós de majd olyan is lesz. A hang nagyon recseg ezért mindenkitől enézést kérek, főleg magától a játéktól mivel olyan gyönyörű zenéje van hogy ihaj én meg jól elrontottam.

Nah pár szó a remekműről: A Braid egy zseniális 2d platformer ami tavaly augusztuskor látta meg a napvilágot Xbox360-ra pár hónappal késöbb bejelentették a pc-s megjelenést és pár napja meg is jelent. Egy független fejlesztő saját műve 180 ezer dollárba fájt a fejlesztés ebből 110 a zenék licenszelése volt. A képi világot egy profi képregény készítő rajzolta. A játékban rengeteg Mariora emlékeztető elem van. Mint pl.: a story, hercegünk és a hercegnő egy ideje eltávolodtak egymástól majd elrabolták és meg kell mentenünk. A játék logikai fejtörői az idő manipulálási részek, ezek minden worldben mások. Az egyikben amerre mész arra folyik az idő vagy a multbeni árnyékod segít majd és a többi. Elég nehéz lesz a késöbbiekben de most itt egy vid a a játék legkönyebb részéről amit magam csináltam (mármint a videot:D) enjoy :):


Akinek megtettszett annak tessék egy Link a demohoz: http://www.playgreenhouse.com/game/NNONE-000001-01/

Nincsenek megjegyzések: