2009. április 13., hétfő

Mindhalálig vizestömlő

Húsvét hétfő. Minő gyönyörű szokás is a húsvéti locsolás mely kis országunkban szokás. Mint a legtöbb dolognak ennek is vallási háttere van, a keresztelés liturgiájából jött de nem tudom már pontosan hogyan is de a lényeg hogy szép szokás :).

Én már annyira nem adózok ennek a szokásnak már csak a kötelező illemköröket szoktam megtenni de nagyon igaz az amit WeStCoaStoG írt le GSO-n.:"jó beruházás húsvétkor 1 kölni és 1 vers megtanulása mert többszörösen visszahozzák az árukat".

Régebben én is szerettem álltalánosban mindíg összemértük ki és mennyit kapott szép emlékek is vannak szódás üvegekkel és vizes hölgyekkel. Ez ilyen :).

Mára egy érdekes és témához illő videót hoztam Enjoy :'D!

Hoztam még nektek pár poén locsoló verset is igaz elmondani már nincs túl sok lehetőség de röhögni lehet legalább :):
-
En most verssel nem keszültem,
De hogy el ne hervadozzál, beraklak a zuhany alá!

-
Én kis féreg - hol betérek - tojást kérek
hol nem adnak - mind meghalnak.
-
Zöld erdőben jártam,
Zöld levelet láttam.
Elszívtam!
Bejött!
-
Felnézek az égre,
a versemnek vége

Nincsenek megjegyzések: