2009. szeptember 21., hétfő

Farkasszem a Gyömbéres pohárral

Van amikor az embernek van annyi dolga hogy ihaj na de a blog az blog vezetni kell, emelett persze cikket is kellene írni kettővel is el vagyok maradva de itt még egyet sem osztottam meg így ez annyira nem is fontos :).

A nemzetközi kalóz nap óta lengetem a fekete zászlót, a hétvégén sikeresen végigvittem a Secret of Monkey Islan Special Editiont (persze 10 ével ezelőtt is végig vittem de ez új élmény volt) aztán végig vittem a Tales Chapter 1-et és a másodiknak is neki feküdtem ami határozottan hátráltatja a Batman AA béli kalandjaimat.

Ezen felül ma a Big Bang Theory 3. évadjának első részét terveztem megtekinteni de úgy tűnik erre csak holnap kerül sor, ennyi program mellett még tanuljon is az ember, szákre blö.





Nincsenek megjegyzések: