2009. szeptember 5., szombat

Hunter Around The World

A google analytics-nek van egy olyan jó tulajdonsága hogy térképen ábrázolja hogy honnan is lettem megnyitva. Ezt a funkciót próbálgatva nagyon meglepődtem :).
Azon hogy Arizónából is van látogatóm nem csodálkoztam (csácsá:D), na de Oroszországból még hozzá St. Petersburgből is olvasnak (van egy tippem de nem merem bevállalni :)). Persze a legtöbb látogatóm Magyarországról van, Budapestről is (köszönöm a megtisztelő figyelmed mer sejtem ki az ;)) Fehérvár, Veszprém, Győr, Nagyatád, Szeged, Hődmezővásárhely, Szentes, Gyula, Miskolc, Salgótarján meg vagyok hatódva, illetve Szekszárdról is vannak olvasóim ezzel szeretném üzenné hogy üdvözlöm a kolesz 5. emeleti lakóit (szevasztok, bírjátok?:D XD). Persze hazavárosomból van a legtöbb olvasóm ezzel együtt is megtisztelő hogy ennyi ember figyeli irományaim :)

Ma estére nem terveztem semmi érdekeset, intellektuelt jöjjön egy kis zene és egy új Jóbarátok epizód :)





Nincsenek megjegyzések: