2008. július 11., péntek

Egy hétköznapi blogger és egy korántsem átlagos csütörtök

Ebböl született a mai kis blog szösszenet.
Magánéletem eddig titkolt részeit mostsem feddném fel legyen elég annyi hogy egy szerencsétlennek tűnő de valójában szerencsés véletlen fojtán úgy alakult hogy Pécsen rekettem a pályaudvaron ahonnan csak 20:40-kor indul buszom és ezen sorok írásakor (MobiWord) 18:40 van pontosan.
Negyed óránként kis Log az események sűrűjéről.
19:00: Tettem egy rövid sétát a célból hogy kiderítsem honnan is indul majdani buszom. E közben egy úri ember megkért hogy támogassam a hazautját 1-200FT-al ugyan szinte biztos voltam benne hogy nem arra kell neki mégis odaadtam neki pénz tárcám apró tartalmát (80-100Ft körül lehetett) gondolván az életben nem látom többet...bár sosem lehet tudni.
Várakozásom első másfél órája után azt kell mondjam hogy nem is unatkozok csak kár hogy barátnőm nem lehet velem.
19:15: Nem sok bár elég meglepő dolog történt velem. Egy álltalános iskolai osztálytársamat láttam aki 7.-ben kibukott tőlünk(aki tudja az tudja). Na ez most télleg meglepett O_o! WTF PWND?!
19:30: Az elmult negyed órát a váró terem kies magányában töltöttem. Ahogy egyre csak pereg az óra észrevettem hogy már csak ojanok vannak itt akik hasonló cipőben járnak mint jómagam egy fontos külömbséggel. Az én arcomra se unotság se lehangoltság nem ült ki. és nem azért mert jól titkolom.Egészen egyszerűen nem érzem egyiket sem talán csak mert ijen vagyok de azt valószínűbbnek tartom hogy a ma eseményei miatt érzem boldognak magam (blogodnak - igen BZ szóviccei rajtam is nyomot hagynak:)).
19:45: A váróteremben figyelem a lassan elhömpölygő tömeget.
20:00: Lassan letellik a várakozási idő. A váró magányát le cseréltem a kinti levegőre nem tett rosszat a dolog és mivel a pálya udvaron vagyunk kb. 10-en a "megfigyeléssel is felhagytam és játékkal űzöm az időt.
20:15: Ha minden jól megy (és hát miért ne menne?) ez a várakozás utolsó elötti írása most már mennék haza.
20:30: Ez minden valószínüség szerint az utolsó várakozási iromány a következőt remélem már a buszról írom.
20:37: A busz terv szerint érkezett és azonnal indul. Már otthon nagyon otthon lennék.

Nincsenek megjegyzések: