2008. július 15., kedd

Happy Birthday

Elnézést a sok post mentes nap miatt de három napig szülinapi bulikba jártam a negyediken pedig....hát egy bloggernek is pihenni kell valamikor.
Nem is mesélnék eme emelkedett hangulatu bulikról bővebben a lényeg az hogy nem telt eseménytelenül.
Megfáratt WoW-os kalandozó lelkem némi retrós felfrissülésre vágyódott így előkapartam két legendát a sok közül.
Egyikük nem más mint a Blizzard (akkor még Silicon&Synapse) legendája a hihetlen poén Lost Vikings. Bár Winfos Pistával rendelkezek hála a DOS-BoX-nak ujra átélhettem a három elveszett viking epikus kalandjait :). Aki nem ismerné eme remekművet azok kedvéért pár video az alkotásból.



A másik nagy kedvencem nem más mint amely bevezetett engem a "kockulás" világába a Jazz Jackrabbit 2. Jazz és barátja kalandjait többször is rongyá játszottam és most az internetnek hála uj kalandok is vártak rám a netes csaták miatt erről is mutatok videót bár nem hinném hogy van ojan aki ezt ne ismerje :).


Mivel jó pár post óta nem szerepelt komojabb zenei mű így itt az ideje egy kis Rocknak és kik értenének jobban ehhez mint az Aerosmith.
Ugyan csak pár hete hallgatom őket és közel sem halottam még az összeset de tény hogy a fiuk remekül hozzák azt az igazi Rock&Roll feelinget jöjjön is két szám a fejrázás rengetegéből.

Nincsenek megjegyzések: