2008. július 2., szerda

Érdekességek, meleg, addonolás, moddolás, Kinder Hero

Ismét blogelmaradással tartozom de sajnos ez egyre sűsűbb lessz ahogy a nyári teendő sűrüsödnek mert hát kemény meló ez a nyári szünet ;)!
Na de ennyit az önsajnálat tengeréből mivel munkálkodtam is méghozzá be indítottam a blog hivatalos blog channeljét ami egyenlőre eléggé béta állapotban létezik mivel még csak azok a videok találhatók ott amik eddig is szerepeltek a blogon. Ez viszont nem sokára változik elkezdtem a HunterTV elő munkálatait de még el tart egy darabig amíg használható video anyagok gyűlnek fel de ahogy időm van csinálom.
http://www.youtube.com/profile?user=Huntergandg
Ígértem képeket is és most be is tartom méghozzá a GH3-mról ime is a kis Kinder Hero(by:kleon).

A szívemben élénken él a játék így rá is kerestem egy kis Moddingolásra és egy érdekes videot találtam lessétek is meg a GUitar Herosok kreativitását:P!

Nincsenek megjegyzések: