2008. június 29., vasárnap

Nem halt meg, Sőt!

Ejnye bejnye Kleonnak és nekem mivel a Blogmeghalás estét éreztettük de nem nem halt meg a blog csak némi net mentes nyaralásra voltam ítélve.
Ezen dolog rátokvonatkozó részeit emelném ki: megvettem életem eslő eredeti Guitar Hero-ját erről képeket holnap fogok tudni mutatni és vettem egy GC-t jó öreg WoW-accountomhoz ezekhez kötődik azon tény hogy holnap megnyitom YouTube chennelét a blognak ezen található lessz az összes eddig blogon bemutatott video illetve ide kerülnek majd a jó régen beharangozott HunterTV adások (ennek kezdeti munkálatairól holnap írok bővebben).
Na de hosszu távollétem alatt történtek dolgok. A Blizzárd boszorkány konyhájában több napja kotyvasztódott valami jég illatú.
A következő nyitó képek jelentek meg szépen sorban napról napra:



A szóban forgó négy kép négy napja alatt renget mindent kombináltak össze vissza de azt a legnagyobb kombinálók sem gondolták volna álmukban sem (sőt még ebben a bizonyos dologban bízók sem hittek benne igazán) hogy ez fog kijönni.
Bizony bizony megtörtént a StarCraft II-re is rengetegen vártak és bejelentették és a Blizzard ujra megmutatta hogy igenis forrásban tartják még a régi címeket (LostVikingsII??).
Bejelentetett.Bemutattatott.Nem Fake.Eljött hát ujra Diablo ideje.
*meghatódótt könnycsepp gurul le a boldog blogger arcáról miközben üvölti:*
Diablo III
Megjött a sorozat ujabb tagja ami gyönyörű akcódús és hatalmas világú folytatás lessz.
Nem is kertelek tovább jöjjön az első három videó e remekbe szabott gyöngy szemről.(Nem ez most télleg AZ)
Cinematic:

Gameplay:


Artwork:

Hivatalos weboldal:
http://www.blizzard.com/diablo3/

Nincsenek megjegyzések: