2010. március 14., vasárnap

Dayli or not Dayli?!

Jó az elírás az nyílvánvaló de most tényleg nem értem rá és rögtön rá is világítok hogy miért. Az elmúlt napokban meglett hirdetve egy szerkesztői állás a GameStar Online-ra és nyilván megpróbáltam, a gond csak az volt hogy nem egész tudtam mit is írjak aztán 2 napos Brainstorming és az osztályban való sírva felkiáltások után gondoltam kettőt és írtam ami eszembe jutott, ciki.

Hála az égnek eljött egy olyan vasárnap ami nem azt jelenti hogy holnap Hétfő, illetve holnap hétfő csak nem H.É.T.F.Ő. ha értitek mire gondolok...
A tegnapi tanyázás után innen kívánnék Zoltán barátunknak boldog szülinapot, yes!

A mai nap videózáshoz hoztam pár általam nézett youtube csatornáról remek részeket, enjoy és jó hétvégét mindenkinek, keep on trollin'.





Nincsenek megjegyzések: