2010. március 2., kedd

Update and Morning

Jó reggelt mindenkinek, megvannak a maga előnyei annak ha valakinek nincs első órája minden második kedden. Újra cimkéztem a blogot, lett új fejléc és a több és a többi. Ja és pár haverom blogja ott pihen a linkek között szóval arra is dobjatok majd egy pillantást.
Tegnap este működésre bírtam végre a Premiere Pro-t ami azt jelenti kezdődik a videóömlés, illetve kezdődött volna ha a YouTube is úgy akarta volna. A CnC 4 Beta videó az felkerült és jó is de a SC2-t estére hagytam feltöltődni erre kiirta hogy error. Kösz. Szóval utóbbi majd délután kerül feltöltésre, minden egyéb oldalam is kikerűlt...oldalra szóval lehet nézni.

Reggeli zenének BZ kolléga új formációjának (foggalmam sincs hányadik) egyik új számát hoztam, kellemes dallamos metál, enjoy, Keep on Trollin'. (Ja és mindenkinek jó munkát és napot :)).


Esti Szerk.:
A minőség szempontjai utamban állnak a video feltöltések miatt de sebaj addig is jöjjön az ehavi gamestar aréna.

Ja szolgálati közlemény: A Dayli név az én hibám lévén elírtam a dolgot, erre mélyen tisztelt Kleon kollégám ébresztett rá, korrigálnám én de a dailyhunter blogon jelenleg a Hunter kasztra szakosodott WoW Player (kicsi a világ :D) veti karaktereit, a többi normális blognév meg foglalt úgy hogy marad ez. Ciki van.

Nincsenek megjegyzések: