2008. március 21., péntek

Az este amikor minden eldől illetve törik (Summer Stupid Fest 1. Day)

Tiszteletem!
A tegnap este igen huzós volt.
Kezdetnek ismét egy remekhírű bevásárló központban tolongtunk a megfelelő mennyiségű rákkeltő élelmiszerért (mióta 5ft egy zacsi? hihetetlen....).
Ez után a törzshelyünkre mentünk csocsozni. A hangulatomat az alapozta meg hogy anyám kapott egy új hajvasalót és ezt rajtam tesztelte így mindenki emo nak titulált ennek ellenére ojan jó kedvem volt hogy senki sem hitte el hogy nem vagyok részeg pedig csak egyszerűen nem aludtam egész este és ha túl keveset alszok akkor nagyon fel vagyok dobva.
Na de kanyarodjunk vissza miután elfogyott az a hatalmas mennyiségü 50ft-s rögtön el is indultunk.Hopsz kihagytam egy fontos részletet ami hozzá tartozik emelkedett hangulatomhoz. Oj annyira bele feledkezdtünk a Dartsba haverjaimal (mert ugye 8an nem lehet csocsozni:D) hogy sikerült azt a poharat amibe a dartsok voltak kegyetlenül szilánkosra törni (érsd: levertem az asztalról:D).
Na elindultunk tanyára kiértünk elöszőr 4en késöbb lettünk vagy 10en aminek az lett az eredménye hogy az előre tervezett pokerezésből nem lett semmi és mivel fát elfejtettünk vinni begyujtani se tudtunk így én majd meg fagytam erre jött egy slussszpoén.
Emo barátunk kissé nem szomjas állapotban volt mikor lábbal próbálkozott az ajtó becsukásával ez oj annyira hatásos volt hogy sikerült kitörnie az egyik üveg táblát így már semmi szigetelés nem volt de legaláb a dohányzással már nem volt probléma:D(félreértés ne essék ÉN nem élek ijesmivel).
A történtek miatt és az én unszolásomra (mivel ojan szinten fagyott szét a lábam hogy alig mozgott:D) söfőrünk felpattant és "oszoljt" fújt és angolosan távoztunk.Vagyis akartunk késöbb kiderült hogy Chipi és Emo elbuljt a csomagtartóban.
Nos jól jól kezdődött a szünet.
Jah és hogy kockuljunk is kicsit megjelent az e havi GameStar baró Warhammeres medállal le is adnám a konf videót Hajrá Empire!:D

Jah hogy azért hallgatni is legyen mit:):

Nincsenek megjegyzések: