2008. március 5., szerda

Van amikor....

...sajnos még az én gigászi hatalommal rendelkező jókedvemet is megolvasztja valami.
Ez pedig sajnos a láz ez kb nekem ojan mint szupermanak a cryptonit.
Sajnos e miatt nagyon bunkó hangulatom volt és nem egy embert küldtem el ma oda abba a bús *khmm*-be.
Ezért nem fogok bocsánatot kérni mert aki ismer megérti és megbocsájt enélkül is xD!
Na ma elég kalandos napvolt. Miután Kleon barátomat elkisértem a jogsi vizsgájára be vonaglodtam a terembe és átaludtam az összes órát szinte.
Sajnos délutáni punnyadságom is szinte már epikus méreteket öltött már egész odájig mentem hogy a szórakozást a Windo*s ujratelepítése jelentette.
Na de belenéztem én a mi kis archivumunkba és furcsán megráncoltam a szemem mivel egy meglehetősen alap video maradt ki az életünkből.

Szerintem ehez különösebb indoklás nem kell dübörögjön a WoW és az I'm Murloc \,,/

Nincsenek megjegyzések: