2008. március 8., szombat

A Jedi(vagy nem) visszatér(vagy nem)

Nos a mai nap többszempontból is dicső.
Egyrészt ugye visszatértem közétek ami jó hír (nekem biztos:)) lévén két napig döglődtem lázasan az ágyban ojan állapotban hogy a gépig se tudtam magam elvonszolni (és aki ismer az tudja:Akkor NAGY baj van xD).
Ami miatt még dicső a mai nap (főleg nekem xD) hogy végre nem kerülget se szédülés se a róka nem akar szaladni!
Ha már így kitárgyaltam a belsőmben lévő egyik kórt tárgyaljuk ki a többit is mert hát mire ha nem erre jó egy blog.
Apropó blog.
Ki fog kerülni egy szavazás amire szeretném ha mindenki(!) rákattana mert fontos lenne hogy tudjam, mennyien tartanak igény vagy gondolják azt hogy jó lenne egy kisebb fórum mert az elég gáz lenne ha megcsinálnám és teljes csöndben dumálnék magammal ami nem is lenne akkora gond ha skizofrén lennék de nem vagyok ;)!
Végül egy kis nyugis Akusztikus gitáros téma az Iron Maiden énekesétől Bruce Dickinsontól:

Nincsenek megjegyzések: