2008. március 16., vasárnap

Hát hol is kezdjem....

...aszthiszem kezdem onnan hogy felkerekedtem tegnap este.
Elindultam az estében a törzshejünkre. Út közben rengeteg mindenen kezdtem gondolkodni.Én.Gondolkodni.Rosszul kezdődik gondoltam de hát folytattam magamban az eszmecserét...magammal.
Végig gondoltam hol is tartok hová is megyek és hol is vagyok.Persze a hol is vagyok alatt nem arra célzok hogy hirtelen földrajzilag nem tudtam hol vagyok hanem csak úgy az életben.Mielött bárki azt hinné bebuzultam elmondanám hogy most érek életem egy ojan szakaszába ahol majd sok döntés áll elöttem.
Na de mindegy is.
Mikor odaértem barátaim kitörő örömmel fogadtak és miután a többiek is megérkeztek be is mentünk csocsozni.
Egész este nem történ ojan huuu de érdekes dolog de mivel már nem voltam sehol lassan 2 hete nagyon jól éreztem magam a barátaimmal.
A legnagyobb problémát az jelentette hogy egy "kevésbé dekoratív" hölgy kinézett magának haverommal együtt és egy másik hölgyel karöltve játszották magukat különböző módokon.Ő szerintük ez nagyon erotikus volt szerintük csak egyszerűen undorító amit haverom egy egyszerű intéssel tudatott velük de nem érdekelte őket ők folytatták tovább.Mindegy látszott rajtuk hgy "nem voltak szomlyasak".
Haza felé menet Joe Purdey el a fülemben tértem haza:)!

Nincsenek megjegyzések: