2008. március 24., hétfő

Sej ho heje huja (Summer Stupid Fest 3.Day)

A tegnapi mulasztásomért mindenkitől elnézést kérek van ojan nap amikor a blogoló is elfelejti amit nem kéne:)!
Na de teganp volt husvét ami egy nagyon szép ünnep (kivéve knoxéknál neki mind1:D).
Ebben Jézus feltámadásáról szóló ünnepben egy valamit nem értettem soha....hogy kerül öda nyúl meg tojás??? Könyörgök.
Ha valaki tudja az irja le mert halvány gőzöm sincs komolyan ez nekem örök dilemám.
Na ennyit a húsvétról.
Jójjón a tegnap este.
Elindultunk törzshelyünkre csocsozni. Az utcán menve sikerült jól oldalba kapnia az esőnek. Mikor felértem el is kezdtünk játszani aztán kisvártatva a többiek is befutottak hogy aztán elmenjenek egy haverunk vizipiájáért és a buszmegállóban szívják...no comment de hát nem baj:D.
Mivel zuhott az eső nekem pedig már nem volt kedvem menni sehova haza indultam chipi és az öccse társaságában.
Mire leértünk addigra ojan szinten voltam szét ázva hogy Chipi nyomban elnevezett kitudja miér JégKockának késöbb IceCube nak:D.

Nincsenek megjegyzések: