2009. augusztus 18., kedd

Fény, Napsütés, Meleg, Nyárból kifele

Akármennyire is titkolnám sajnos egyre nyilvánvalóbb tény, fogy a nyár. Na sebaj attól mi még megfejeltük ezzel azzal. Két nappal ezelőtt például egy remekbe szabott tanyás ütközést szerveztünk. Egy tanya partyt általában úgy néz ki nálunk hogy: tábortűz, ülés, beszélgetés maximum póker, viszont ilyen szuper fullos tanya party régen volt már mint most. Az egy dolog hogy 22-en voltunk, de volt ott hamburger sütés, ünneplés, ivás, röhögés, ivás, asztalfeldöntés, ivás, röhögve ivás. (Persze ezek nem én voltam kivéve a sütést abban közreműködtem.) Ott kezdődött minden hogy az étekhez szükséges zsömeet a fél város körbeutazásával tudtuk beszerezni de a vállalkozást siker koronázta, de még milyen, nagyon jót ettünk. Aztán apropónak ott volt a két ünnepelt és az egy siratott (mert azért még sem írok ünnepeltnek valakit aki elmegy :D). Medve barátomnak és nekem viszonylag közel van a születésnapunk így az évenkénti öregedés nem túl nagy apropó volt minthogy a harmadig személy Foxi egy évre távozik a szabadság(, pénz, fejlettség, pénz, lusták, pénz) világába, Amerikába. Mindhárman egy üveg itallal lettünk köszöntve míg fenti kettő szépen elszopogatta a magáét az enyém 1/4-e még mindig itt figyel nem mintha nem lett volna finom egyszerűen csak jó nézni :D. Az estét megfejelendő Husi lefejelendő ama asztal melyen a husok sorakoztam melyel a kutyák aztán jollaktak vala. A ná.i Macit már meg sem említem, majd a gyerekeinek elmesélem :D
Reggel 6kor indultunk haza és csuhaj de jó volt.

Foxi barátunk búcsúztatására küldeném a következő számot és minden jót kívánok neki én és olvasóim nevében :):

Nincsenek megjegyzések: