2009. augusztus 9., vasárnap

Tyüjhaaaa

Sok dolog történt abban az időszakban amíg nem voltam veletek, visszatértem itt vagyok és ontom a hülyeséget.
Első és legfontosabb hogy a blognak új szereplője lett, Jenő a göri. Angyalkától szülinapomra kapott kis ajándék(nagyon szépen köszönöm :)), mászkál, ugrál hülyül, személyiségemhez illő kis...görény. Lentebb mutatok majd egy képet is róla.
Ugye voltam Csillagponton, na már most ott volt az egyik kávéházban egy Yo-Yo bűvölő fellépő aki hihetetlen ügyes volt és megfogott ez a "sport". Bele is kezdtem jelentem sehol nem tartok de büszkén gyakorlok, szintén lent majd mutatok egy nagyágyút a sportágból.

Aztán mi történt még Subb....már mint hogy velem, nem sok, mostanában újra bele fogtam a cikkírásba és az Abszolút WTF?! rajzok készítésébe, majd mutatok egyet ígérem. Estéimet mostanában a tanya körül töltöm, semmi értelmes csak a szokásos tárgyalások, isszi esszi ahogy azt kell, és a jövőben igyekszem majd nem havonta jelentkezni.

Hogy a témáról is beszélgessünk. Először a kockulás témájában szigorúan bemutatnám a King's Bounty nevű játékot. Történt egy ősrobbanás, lett a számítógép és vala a King's Bounty első része ami 1990-ben jelent meg, ezt a céget felvásárolta a később 3DO néven ismerté vált cég, akik a Heroes-al lettek ismertek. Tehát minden körökreosztott strat. őse a K.B. volt. Gondoltak kettőt, felújították, de még hogy. Minden Heroes fannak ajánlom nagyon hogy minimum egy kört toljon vele mert garantáltan bele szerelmesedik.


Zenei fronton is újat halottam, nem is akár milyet.Elég sok féle muzsikát hallgatok aki ismer tudja, szívem csücske a Hammerfall és annak stílusa melynek hű követője az Amorphis. Tőlük küldenék egy számot mindenkinek aki szereti :)


Yo-Yo!


Jenő!:

Nincsenek megjegyzések: