2009. augusztus 12., szerda

'Reggelt!

Aki ismer tudja hogy nem szeretem az alkoholt, tovább megyek kb. 3fajta ital van amit szívesen fogyasztok azt is csak a lehető legminimálisabb mértékben (érts, fél évente egy pohár). Ezek közé tartozik egyik legkedvencebb italom a Mojito de inkább annak is az alkohol mentes változata a Mojito Sun. Itthon megvan hozzá mindenem így nagyon ritkán készítek egy egy pohárral, na már most, ásványvíz reményében benyúltam a hűtőbe, miután elkezdtem inni feltűnt hogy jóval édesebb a kelleténél pedig egy 3dl-es pohárhoz használtam egy egész Lime-ot. Na most, a nagy kérdés a következő, Csinált már valaki Bodzaszörpből Mojitot? xD

A YoYo! mint új hobbim már tárgyalásra került, van egy rokon műfaj amit Diabolonak hívnak elég sok yoyo-s űzi ezt is nekem annyira nem jön be mint az előbbi de úgy éreztem nem árt ha erről is mutatok egy kis szösszedvényt. :)


Minden hét kedd egy jó nap, legalább is a gamereknek :). Minden kedden jelentkezik ugyanis egy internetes TV-show az Area5 - CO-OP. Be is tenném ide az e-heti adást, benne: Fat Princess, GoW2DLC, Wipout:

Nincsenek megjegyzések: