2008. június 21., szombat

Elnézést respect bocsánat

Az utobbi idő elmaradt postjaiért szól a kis cím de vágjunk is bele a post elmaradás okaiba. Igaz én már mult héten kinyílvánítottam a nyarat a hivatalos szünet nekem tegnaptol volt esedékes mivel nálunk tegnap volt az évzáró (ne kérdezd gőzöm sincs :D) és elég....hát hogy is mondjam érdekes utunk volt haza.
Nem volt elég hogy egy körbejáros busszal jöttem amin ráadásul hozzám pártolt egy méhecske és egész uton a lábamon mászkált de még le is robbantunk féluton komolyan kezdtem félni hogy felrobban a kaszni xD. Na de mikor a sofőrünk végre belátta hogy nem biztonságos főuton ojan busszal közlekedni aminek ha 50alá megy a sebessége leáll hívott egy másik buszt és így jutottam haza.
Ami közben volt.
Hurka barátunk szervezett egy kis Lan-os baráti összeröffenést. Kezdetben hat géppel számoltunk aztán ez ötre majd háromra csökkent emiatt nem volt teljesen felhőtlen a dolog de nem mondanám hogy különösebben unatkoztunk hisz mint az több postból is kiderült velünk nem lehet unatkozni. Hol Csipi egetrengető (legalább is szuti plafont) anyázása hol egy medve *jóvanám he*-je zavarta meg a Headshotok vérs csendjét.
Ezen kívűl bloggeretek kis munkába állt így örültem hogyha meló után leülhettem legkedvesbb forgós székembe és az MSN-re feltudtam lépni :)!

Nincsenek megjegyzések: