2008. június 14., szombat

First Summer Day

Nos ahogy hallottam a szünet első napja elég rosszul telt.
Én nem panaszkodom bár tény nem egy szokásos nyár kezdés volt.
Reggel a nyár első délelöttjén dolgozni mentem lévén kis zsebpénz a S.I.T-hez nem árt.Mint városi szabad gondolkodó rövidnadrágba mentem füvet nyírni aminek később megfizettem borsos ('s igen fájdalmas) árát.Nem voltak elegendők a különböző kavicsok és tüskék okozta fizikai fájdalmak a munka eszköz a pulzusomat is könnyed 120-on tartotta lévén vagy két percenként lefulat vagy a damilnak hívott akármilyen valamit kellett cserélgetni.
Haza érkeztem máris jött a meghívás egy kis esti mókához de én csak a móka felét válaltam be: némi billiárd kis csocsóval fűszerezve ezek után többiek tanya jómagam hazafelé vettem az irányt.
Nos nem egy szokványos nyár lessz már előre látom :)!

Nincsenek megjegyzések: