2008. június 10., kedd

Nagyvárosi Szólózás (Summer Idiot Tour 00)

Nos régen postoltam sajnos az előre jelzésem igaznak tűnik na de kezdjük el.
Reggel felpattanta a Pécsre induló buszra várakozással teli szívvel és savval teli gyomorral amit az ideg okozott :).
A poén és az érdekesség hogy az életben nem fordultam meg arra de pozitívan álltam hozzá lévén telefonomban szunnyadott a mentő öv ami az utolsó mencsváram volt szükésg is volt rá. Na de ne szaladjunk előre először is fogalmam nem volt hogy hogy néz ki a pécsi pályaudvar de mázlim volt mert hatalmas piros betükkel ki volt írva.
A telefonomban lévő térképen próbáltam megtalálni saját hejztemet a környéken lévő fő utak alapján de volt ojan zebra is amin vagy ötször mentem át értelmetlenül. Mikor végre rájöttem merre is kéne mennyek eltévedtem ismét és kb. öt utcát jártam át mire rájöttem merre mennyek de megtaláltam a célt.
És vajon mi másért tenne meg ennyi baromságot az ember mint a nő miatt :)!
Végülis mire visszaindultam már úgy éreztem magam mintha évek óta ott laknék.
A hazaútról csak annyit hogy sikerült egy ojan szintű gyors járatot kifognom ami mindenhol megállt és vagy 40km/h val döngetett xD!

Nincsenek megjegyzések: