2008. június 2., hétfő

9

Elközddődött a visszaszámlálás a nagybetüs NYÁR-ból.
9 tanítási nap még a taposó malomból aztán indul a bulifurgon.
De még koncentráljunk ide.
A mai és a tegnapi is a hűtés (és nem csak a magamé hanem egyre jobban izzadó gép erőművé is) jegyében telt ugyanis a kellemes 30C-körüli hőmérsékletet minden nap elérjük de hát erre mondom én azt hogy: "Dög meleg van de legalább fülett a levegő".
Mai napon oj annyira elegem lett a dologból hogy tesiórán a fű locsoló alá áltam mejnek egyenes következménye az volt hogy a fél osztály követett(ezt óra után 2szer is meg ismételtem). A busz felé menve....nos mindenki látta merre megyek az engem követő nedves csík miatt többen is ugy néztek rám hogy "Uristen". De hát én már csak ojan vagyok hogy nem izgat ki mit mond xD!

Nincsenek megjegyzések: