2008. május 31., szombat

Summer Idiot Tour 2008 (-1)

Nos ismét post kimaradások voltak de ezuttal eléggé nyomós okaim voltak mejekből remek kis történetek alakultak ki.
Kis osztályom 's jómagam nyakunkba kapva a világot megindultunk a napsütötte Dombori BiTcH-be (nem, nem elírás;)).
Érkezésünk kor már érdekes dolgok voltak készülőben de a lényegi dolgok elött elindultunk egy uszós dobálózós egymást ba***kurálós strandolásba. Ezt egy séta követte mejnek számomra szép ára lett írom a lényeget.
Kedves jó osztály főnökünk bezárta a kaput és én nem vagyok az a türelmes lélek így egy laza ugrással teremtem a kerítés túloldalára.....fél gatyával. Mikor felmásztam a pénztárcám (mely rendszerint a hátsó zsebemben rejtőzködik) beleakadt a kerítésbe és ez ugrásnál egyszerűen ketté szakította a gatyámat, a mögöttem álló tömeg üdvrivalgása közepette mendtem gatyát váltani.
Ekkor kezdtünk némi póker versenyt mej a kezdeti nyolc személyről lesülyedt négyre de így is sikerült elvesztenem a partyt.
A második BiTcH-elés már némi képp izgalmasabb volt főleg nekem az 5kg plussz sújjal amit a farmeromban megúvó víztömeg nyújtott.
Mindeközben három vad állat fogta magát sörrel befeküdtek a vízbe és élvezték a látványt mely 2lány fogadás miatti csókolózása jelentette (álltalában nem szokásom nevesíteni a blogban de megkíványa a történet). Dia & Carmen duo bevállaltak némi szereplést egy kis kPért cserébe (nem minősítem őket azzal hogy ehhez igen hasonló szolgáltatást nyújtó hölgyeket emlegetek fel) némi vonakodás miatt a 3 BigHorgász (kik ültek 's várták a BigHalat) bátorította őket a következő mondattal: "Mutassátok meg annak a sok bamba fiunak hogy kell ezt csinálni"! (Az író véleménye szerint ők biztos tudják XD.)A part mellett ülő két srác is hatalmas ovációval fogatta a lányok mutatványát amit nem úgy csináltak mint ahogy az a fogadáskor meg kötetett így még a delláról is lemaradtak.
Mikor visszamentünk Császár barátunkat vagy fél óráig nem engedtük le a hintából aki ezt kedves felmenőink emlegetésével próbálta ellensújozni sikertelenül.
Az este pókerezéssel és beszélgetéssel telt mejről nem árúlnék el sokat talán annyit hogy voltak egyesek akik azt nem tudták megmondani mikor születtek oj annyira nem voltak szomjasak.
Mikor már mindenki visszavonult a szobájába mi még tartottuk rekeszizmainkban a lelket azzal hogy Császár barátunkat a lehető legjobban cseszegettük aki ezt szintén Anyáink emlegetésével próbálta ismét ellensújozni de hát a többség nyert.
A ma reggelt nem tudnám máshogy jellemezni mint hogy Naggyon DURVA...volt!
Keléskor úgy éreztem magam mint akit egy úthenger lapított volna és egy hókotró rakott volna arréb.
Nem minősítem kinézetem de az tény hogy miután összepakoltunk és buszra szálltunk még messze nem volt vége semminek.
Makaay barátom és én ojan csatlakozást találtunk ami tökéletesen ugyan arra ment vissza mint amivel jöttünk de nem problémáztunk elfoglaltuk a hátsó helyeket és makaó partyt csináltunk lévén voltunk a buszon vagy öten.

Nincsenek megjegyzések: