2008. április 21., hétfő

A dolgok csak ugy kiesnek

Nem egyszer sütöttem már el ezt a pént ebben biztos vagyok de kénytelen vagyok ujra elmondani hogy mint ahogy a kétbalkezes pincér mondja az asztalnál a dolgok csak úgy kiesnek :)!
Na de kötelező vagyok a hiányt pótolni.
A tegnapi nap vasárnap volt. Elméletileg úgy volt hogy lessz egy Pécsi kiruccanásom de sajnos ez meghiúsult.
Apropó valami ki is maradt.
Csak hogy a blogot olvasók is tisztában legyenek vele kit is olvasnak.
Történt tavaly hogy anyám kivett a kollégiumból lévén nem voltam tanulmányi átlagom csúcsán na már most ez úgy terjed a városban hogy én ott állandóan piáltam és itthon is minden hétvégén részeg vagyok és be vagyok lőve :).
Barátaim tisztában vannak ennek a dolognak a valódi részével mejnek %=0 :)!
A mai nap nem igazán történt semmi kivéve hogy a blog írásának pilanatában hatalmas vihar van kibontakozóban szél villám minden van itt kérem szépen kiis állok hogy Uri Geller váljék belőlem :)!

Nincsenek megjegyzések: