2008. április 13., vasárnap

Szokványos hejeken nem szokványos este

A szokásos bevásárlás helyett csak Randee ba mentünk csocsozni ami hihetetlen unalmasnak tűnik órákon keresztűl DE! nem velünk :)!
Miközben mi bőszen fogyasztottuk a rendelkezésre álló 50ft-s készletet befutott Chipi és Mike.
Amíg a többiek csocsora gyúrtak mi leültünk és békés eszmecserét folytattunk telefonunk tartalmán illetve most sem kerülhettem el az öltözékemre való megjegyzéseket (Yoda egyből levágta hogy nincs otthon anyám:)).
Miután az első adag 50ft-s elfogyott fogtuk magunkat és a pizzéria felé vettük az irányt ami kezdetben dugig volt de 10percel érkezésünk után rejtélyes módon mindenki fizetni ment.
Miután Elfogyasztottuk a vacsorát érzékeny búcsút vettünk T3Nk1 barátunktól és visszatértünk csocsozni.
Egy kisebb társaság várt még ott minket és folytattuk a játékot.
Miután végkimerültségünkben elindultunk bejelentették hogy chipit várjuk már meg. Tudni kell hogy én a hétvégén szét-deszkáztam az agyhelyem így ojan szintű izmolázam volt hogy nem bírtam egy helyben állni szóval szerintem egy maratont simán lesétáltam mire chipi odaért csak azért hogy ő elmenjen másfele :)!
Egyébként nekem tegnap üres volt a ház és ojan nyugalom volt pfuuu.
Nem szolt bele senki mikor kelek mikor fekszek mit tudom én. Reggel 8kor már deszkán álltam és 4kor még Travianon lógtam.
Némi képsort mellékelek a tegnap estéből és még lessz egy kis extra meglepetés ami jövő hétre várható :)!

Nincsenek megjegyzések: