2008. április 30., szerda

Ballagós bénás

Hát egy elég kemény napot tudok magam mögött.
Kezdődött azzal hogy nekem mint ügyeletesnek egész délelött egy padban kelett üljek a portán ami önmagában nem is annyira rossz de he ez a ballagás napján van.....
Na vége az óráknak ki is mentünk felvirágoztatni a kaput.Én is hihetetlen intezítással vettem részt a munkában feltettem egy darab fehér valamit a kapura :) !
Miután ez megvolt fel kusztunk az osztályba és mint egy 3-órányi semmit tevés várt ránk. Bálint barátom már odáig fajult hogy a táblát (próbálta xD) dobálni a poker paklimmal.
Néztünk volna mi filmet a telefonomon de az sikeresen lemrült és se akut se másik telót nem tudtam szerezni.
Miután belefulattunk a krónikus semmit tevésbe elkezdődött a banzáj.
Sajnos tovább tartott mint kelett volna de hát számítottunk erre. "Szerencsére" az igazgató nő is fél órás beszédet tartott ahogy az lenni szokott. Miután elengedték a végzősök a lufikat NoNo haverommal megindultunk a kapu felé eszetlen gyorsasággal és mint őrült ki letépte láncát szét kaptuk a fáracságos munkával felrakott díszítést.
Mikor ez megtörtént végre felültem a buszra és fél 6ra értem haza.
Innentől kőkemény 5nap szünet :)!
Apropó!
Gyu aki megszeretette velem a blog írást és BZ aki...nagyon nagy arc és az egyik kedvenc együtesemnek a Wendigonak az énekese elkészítette az első demót közös albumukból le is közölném ezt a nagy világnak terjedjék az ige!:

Nincsenek megjegyzések: