2008. április 9., szerda

Kerekek deszkán vagy vason

Mielött a címben foglaltakra rátérnék jöjjön egy kis unalmas napi beszámoló.
Mivel ma egy nappal több volt mint tegnap (és ez ij időben sokat számít) melegebb is volt mint tegnap s ez a magamfalyta fekete embereknek...hát...nem jó :)! A probléma igazi valója az hogy bár P*rwollal mosott fehér polóban is dög meleg van a többi ember nézi a feketét hogy :"Ejj ba**ki ez nem sű' meg?". Nos nem jobban mint a többiek plussz a fekete szűri is a káros sugarakat szal 1:0 a fekete ruhásoknak :)! Én a fent elmondott mondatot haveromnak ejtettem meg hiszen amíg én fekete polóban voltam ő világos Pulcsiban izzatt de azt mondta ő majdnem fázik szóval....:)!
Na de vissza a címhez.
A fenti kiirás nyilván a Gördeszkázásra és a Biciklizésre vonatkozott s mint ojan az ember unalmas óráiban itt is szét néz mit is tudnak vajh' ama prők kik nevét ha nem is nap mint nap de gyakran halljuk.
Jöjjön is hát a gördeszkázás egyik "központi arcának" Tony Hawk-nak ,Shaun White-nak és Jean Postec közös videója:

'S hát hogy a a blog címétől se kanyarodjunk el annyira kerestem is valami jó kis muzsikát a régi zenéim között. Az ember akarva akaratlanul bele akad ijenkor Tankcsapda mappájába (és ne mond azt hogy neked nincs ojan mert nem hiszem el:))
ha már ott voltam gondoltam elő is kaparom egyik kedvenc számom az Ez az a Házat :):
(A video a nyugalom megzavarására alkalmas hangi és képi anyagot tartalmaz)

És ha már Tankcsapda akkor Molnár Leventének nem szomlyas nyilatkozatát is terjeszteném az Éterbe a "Piár" gépezetről:)!

Nincsenek megjegyzések: