2008. április 12., szombat

Még el sem kezdődött az este....

de már jó:)!
Ugye egyik haveromnak hurkának ma van a névnapja és ennek römére (és azért mert ő este nem ér rá) elmendtünk csocsozni egyet. Maga a csocsozás nem is volt ojan különleges de a haza úton burjánzott az értlem.
Kezdődött azzal hogy hukra barátom a tehén beszédkészségét ugy jellemezte hogy BuuBag hogy hogy jött össze nem tudom de nyuktázva értelmes miben létét mondtam hogy a tehén nem azt mondja hogy bubag hanem hogy milka-milka.
Mikor mentünk lefelé a ruházatomra vonatkozó sziporkák sem maradhattak el lévén egy db 3/4-es gatyában feszítettem az esőben (persze meg poló meg pulcsi annyira azért nem vagyok bátor).
Érzem hogy az este hátra lévő része is jó lessz holnap igyekszek mindent közvetíteni.
Aztán.
Nálam nem volt itthon egész nap senki és ezt az időt gondosan kihasználva egyrészt az új grdeszkámat járattam másrészt gitároztam és persze a nyugalomban kockulás művészete sem marathatott el.
A nyugalomban kockulásnak lett egy látványos eredménye méghozzá a pár hete megszavazott forum jelentem ELKÉSZÜLT.
Bár tény hogy elég béta állapotban létezik még de szerintem radikális változások már nem nagyon fognak történni.
http://hunterforum.atw.hu/
Kleon jelezte hogy javítsam tegnapi kijelentésemet mi szerint az ő oldala mert hogy nem csak az övé.
Kleon - Koxville - és jómagam közremüködésével él és lélegzik az oldal barátaink számára így mondjuk Atomcity Night Community Groupé legyen a site (illetve az nkh sem azt jelenti hogy ne kérdezz hülyeséget hanem Nemzeti "elfelejtettem:)" hivatal)
Mára ennyi holnap jövök :)!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

koxville az édesanyád:D