2008. április 11., péntek

S más is van itt mint

Nos emberek elnézést a tegnapi post hiányért (nem így akartam nem ugy akartam lószar:)) de mire eszembe jutott már aludtam szóval.
A tegnap nem igazán volt érdekes nade MA!:)
Kleon barátomnak volt egy ígéretes deszkálya egy Choek deszka ami eléggé nem rossz márka legalább is amennyire én tudom.
No de én nem vagyok egy egyszeri deszkás pár éve bőszen álltam én már deszkán viszont a hangsúly a PÁR ÉVE-n van és bizony az öreg térdem sok mindent elfelejtett elöszőr még a normál gurulás is komoly problémákba ütközött.De már bejárattam a lábaimat ami egy bizionyos szintű izom fájdalommal járt ugy hogy ma se mentem sehova.
Hohoho nade.
Kleon kolléga szokta álltalában szervezni az esti programot és mindenki hozzá fordul az értelmesebbnél értelmesebb kérdésekkel (Pl.: Kik jönnek?:D).
Ezt megelégelvén nyitott egy honlapot ahol ki lesznek rakva az esti események plussz egy két kép is lessz ezt igyexem majd itt is megtenni forum is van de az számunkra :)!
Na de még nem végeztem :)!
Régen volt szó a profilban oj annyira hangoztatott Game-dologról :):
Szóval vala kb. 10éve egy hatalmas stratégia mejnek dicső neve starcraft.
És mi ennek a folytatását várjuk nagyon miközben az egyik legnagyobb WarCraft 3 PRo már ki is próbálhatta a gamet még hozzá Moon a MyM játékosa.
Be is mutatnám ezt a kis szösszenetet.

Ja jut eszembe Kleon oldala:http://nkh.atw.hu/

Nincsenek megjegyzések: