2008. április 14., hétfő

Tegnap is ma is

Tegnap mivel jó idő volt Kleonnal és Medvével (és öccsével) leléptünk focizni.
Nem sietős Kleonon kívűl senki így gondoltam némi deszka mielött jönnek nem árt. Kleonnal elbénázgattunk aztán 1óra késéssel Medvéék is befutottak.
Némi parádésan jól sikerült kapurarugás után neki álltunk Jancsizni aminek az lett a vége hogy deszkáztunk :).
A mai nap nem volt különösebben izgalmas talán csak annyi érdekes volt hogy az 5. és 7. óra közötti lyukas órában elmentünk csocsozni egyik oszt. társammal a közeli sport csarnokba.
Míg mi békésen játszottunk egy vasaló arcú izmanner tarkopasz kidobó balszemmel végig minket figyelt biztos attól félt hogy ellopjuk a csocso asztalt a poén az volt hogy mikor ki mentünk az ajtón kedvenc cápánk vigyázó tekintete tovább figyelt az ajtóbol de mindegy biztos nem volt jobb dolga :)!
A 7. óra nyelvtan korepetálás amin én egész évben nem voltam gondoltam benézek nem is megyek többszőr. A korrepetáló tanár ojan (ellnézést kérek de tényleg) bunkó hogy forgalom irányítónak nem tettem volna ki a 6-os útra nem tanárnak.
Na mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések: