2008. május 11., vasárnap

Adás szünet

Eme hossúra nyúlt pillanatnyi adás kimaradás után ismét itt vagyok és mesélem az esti eseményeket.
Mint az esetek 60%-ban ezt az estét is a Randeeban kezdtük némi csocso minimal poker után amíg a többiek elindultak némi élelmiszer bevitelért addig mi Spike-al értekeztünk az udvaron (a mi alatt Knox-ot és engem kell érteni mivel mi már Randee elött kajáltunk egy szép Pizzat).
Hosszúra nyúlt beszélgetésünk után Spike lelépett mivel őt szólította a régi Gr4nd helyén nyílt valami akármilyen valami de a lényeg hogy most nyílt nézzük meg.
Mi nem arra hanem G4l4xy felé vettünk utunkat (magamban heves tiltakozást folytattam de hiába :)). Kb. fél óra unalom után és 2 csocso meccs után én hazafelé vettem az irány többiek még marattak biliárdozni Kleon pedig az uj Akármilyen valamihez indult.

Nincsenek megjegyzések: