2008. május 12., hétfő

Ez az humor

Kezdésnek megbeszéltük ugye (ahogy a commból olvasható is volt) hogy oda megyünk kb. 3/4-6-ra hogy legyen helyünk a Stund Up Comedyra. Nos mondanom sem kell hogy mire odaértünk ojan tömeg volt hogy levegőt nem kaptak az emberek egymástól de hát "nyomuljunk beljebb" érted.
6-ra volt kiirva a StundUp 6:30-kor el is kezdődött szerencsére a "Nagyonjógitáreggyüttes" eltünésével a felgyülemlett tömeg is oszlott kicsit így be is jutottunk.
Miután szinte sírva röhögtünk (Knoxal és Mikeal) elindultunk hogy némi ételt vegyünk magunkhoz a Csáóban ahol Emo és Husi is csatlakozott hozzánk.
Miután itt végeztünk elindultunk Galaksziba némi billiárdra ahol rájöttem hogy a billiárd tudás is megkophat így el is szenvedtem egy szép vereséget Kleontól.
Még pár csocso meccs után hazajöttem.
A mai napról annyit hogy itthon élveztem annak a helyzetnek tökéletes gyönyörét hogy (legalábbis 1 napra) meg szabadultam a suli minden gondjától.
Nézegetve az archívumot kiderült hogy ma egy nagy bejelentést is kéne tegyek: Íme a 100.-post emberek 100!!!!!!
Amikor pár hónapja belekezdtem ebbe a kis akármilyen valamibe eszembe se jutott hogy egy hónapnál tovább is vinni fogom de itt a 100. post ami nálam nem kis szó:).
Pezsgő dobpergés éjenzés 100napja kínzok mindenkit e kietlen föld szörnyűségeivel ;)!

Nincsenek megjegyzések: