2008. május 7., szerda

Valami van a légkörben...(Meet the Scout!)

Üdv és köszöntés mindenkinek nem tudom észrevettétek e de kb a 95.-post körül járok és még egyszer nem köszöntem :)!
Na de hogy legyen valami téma is.
A mai nap az év végi félelem jegyében telt. Ijenkor ha az ember megy az utcán az arcokon kiülő arckifejezésekből egyszerűen meg lehet mondani hogy ki bukik és ki nem :)!
Az év vége vészesen közeledik ami egyrészt jó másrészt kevésbé. Mint mindig az év vége közeledtével nekem neki kell álnom tanulni ami rossz de ez azt is jelzi hogy jön a nyár ami jó. Hogy a nyár közeleg azt nem mutatja elég jól az időjárás hiszen már május van de én vagyok az egyetlen ember aki rövid nadrágba megy suliba. Na de valakinek ijet is kell :)!
Egyéb iránt a hétköznapokat csak a tanulás jelemzi így semmi szaftos pletyka vagy replika nincs már inkább egy rendkívűl hangulatos videót mutatnék be rendkívűl hangulatos játékból.
Lehet hogy volt már szó a blogon a Team Fortress 2-ről de lehet ha nem 's ha így van akkor botor dolgot tettem.Ez a játék a totálisan csapat alapú harcról szól, két elvetemült csapat: kék és piros háborúját meséli el ez a nagyon profi Valve multy marhaság be is mutatnám kedvenc kasztom a Scout bemutatkozó videóját egyből rá fogtok jönni miért ő a kedvencem :)!

Nincsenek megjegyzések: