2008. május 2., péntek

Egyedül

Ez persze csak arra vonatkozik hogy amíg én itthon "tespedek" addig Chipi,Kleon,Knox és többi egyéb blog szereplő összegyült Gunarason Csipiék nyaralójában nekem érecségi szünet híján nem volt ott helyem szóval így jártam.
Némi családi perpatvar arra kényszerített rá hogy kutyámmal és a gitárommal le menjek az udvarra zajkeltés céljából.
Az utcán elmenő urak hölgyek érdekes mosollyal fogadták az előadást gondoltam akkor csak nem lehetett ojan rossz és legalább a lelki nyugalmam is helyreált mire kifogytam az eljátszható számokból :)!
Ha már úgyis a gitárjátékomat is eléggé Bluesosra erőltettem gondoltam ma egy lazább de annál feelingesebb Blues nótával jövök ma közétek.
Ezt a számot én elöszőr a Hou*eM.D. c. sorozatban hallotam és nagyon megragadott a szám egyszerű lazasága úgy hogy jöjjék is Solomon Burke és a None of Us Are Free:

Nincsenek megjegyzések: