2008. május 3., szombat

Legalább jut idő...

...erre arra hisz nincs itthon egy haverom se hát ijenkor egy magam fajtának nincs más mint sírig tartó (vagy legalábbis addig amíg a többiek haza nem jönnek:)) kockulás.
Legalább jutott idő az ojan dolgokra amiket elméletileg hetente kéne de kinek van ideje arra hogy töredezetség mentesítőt futtasson ha egyszer a WoW-is ott figyel az ikonok sokasága között .)!
Mint minden színvonalasabb kockának nekem is van egy "mindenféle hülyeségek" mappám aminek mindenhol más a neve nálam Pl.:Data-base de említhetném Fuxberger barátomat is akinél ez a Cekker nevet kapta.
Tudni kell hogy a képek és zenéken kívül ami idekerűl hát....hogy mondjam nem sürűn kerül elő max Ujratelepítés során. Hát itt is takarítgattam kicsit na de itt aztán volt mit szemezgetni. Az 1000éves World dok.-októl (Office 1008?) a különböző feltörő programok és crackeken-át a saját gyártású férgekig volt itt minden.
Ahogy kutakottam a "szemét halom" között sikerűlt előkaparnom a Blog nevű könyvtárat ami (ahogy neve is mutatja) a bloggal kapcsolatos dolgokat tartalmazza: Piszkozatok, Videók, Képek, a fórum rendszer egyszóval minden. Hogy minek mentegetem le azt magam sem tudom de majd ha kb. 80-év múlva befejezem a Blog írást akkor fellövöm valami nyilvános megosztóra hogy elolvassák ezt a sok "okosságot" az emberek :)!
Na de ha már itt tartunk eszembe jutott a bloggal kapcsolatban hogy én ígértem mult hét hétvégére egy HunterTV adást ami úgy tűnik sikeresen elmaradt. Nos ennek nyilvánvaló oka a lustaságom és az eszközök, programok hiánya.De még ma erőt vettem magamon és felkutattam mindent ami szükségeltetik egy jó adáshoz így már csak egy üres szóba választ el a sikertől így amint módomban áll már küldöm is fel az 1. adást az éterbe. Ahogy ezt Gamer berkekben mondani szokás: "When it's down..."

Nincsenek megjegyzések: