2008. május 27., kedd

"Dark Storm"

A post elmaradásokat sajnálatos módon ismét csak annak tuthatom be hogy sötét fellegek voltak körülöttem mejeket az iskola képzett.
De hála Istennek ezek a fellegek eloszlani látszanak és az ideji év befejezése is közeleg bukás mentesen.
Felszabadúlva a könyvek súja alól fel tekingettem egyik kedven torrent oldalamra ahol egy igen érdekes torrentet találtam még hozzá a World of Warcraft: Wrath of the Lich King alpha verzióját. Mivel én álltalában türelmes ember vagyok nem töltöttem le egészen tegnapig amikor kaptam hozzá tesztelésre allkalmas EMU-t így le is kaptam és ma már gorcső alá vettem a Blizzard közeledő uj remekét. Erről itt nem írnék mert lehet inditani fogok egy Wrath tesztről szóló blogot de ez még a jövő zenéje.
Nem hinném hogy lenne ojan gamer a földön aki nem látta volna a következő videot de azért leadom hátha mégis.:

Akik ismernek tudhatják hogy nem vagyok túlzottan oda Children of Bodom zenéjéért de kötelességemnek érzem hogy demonstráljam az előző postban leírt "muzsikát" mejet tanyára való dicső bevonulásunk alatt toltunk. Nem Meghallgatása Kőkemény Flamet von maga után :)!:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

yoooo bodom\../

Névtelen írta...

hát voltmá jobbis(O.o)