2008. május 24., szombat

Jön a körmös

Jön mivel régen nem írtam bevallom nem sok időm volt az írásaimra éhező parányi tömeg kielégítésére.
Na de majd most.
Ugyanis a tegnap este szintén a tanyán telt el méghozzá a szokásos szalonna sütési keretek között.
Korán mentünk ki merthogy Chipicao barátunknak reggel versenye volt hát elintéztük így a dolgot.
A szokásos bevásárlás után sétával indultunk majd mikor Kleon megérkezett a robogóval a tapasztalatlan tömeg vele tartott a robogón Knox, Husi és jómagam (én főleg azért mert már ültem Kleon mögött...elég is volt:)) gyalog mentünk de nagyon elvoltunk a különböző Jazz és Country hatásu Metál zenéket hallgatva dínom dánom közepette érkeztünk jó hangulatban.
Most fa is volt és gyujtós is meg rendesnek(tűnő!) szalonna is meg még virsli 3kg kenyér....nem éheztünk:D.
Mikor megkajáltunk 2 Hero Hurka és Kleon (Robogó vs. Simson) verseny dúlt. Hihetetlen tempót diktáltak de nem kommentálom majd a képek beszélnek Korda Gyuri legyen ehhez a talpán :).
Ez után kényelmes beszélgetés zenehallgatás további eszegetés következett. Eszme cserék közepette pyróztunk és állatkottunk említeném itt meg Knox kiszakadó gatyáját (most de fog szencségelni hogy ezt kiirtam:)) amit egy motor eldöléstől való hősies védelme okozta :).
Mikor már fogyóban volt az itóka Kleon Chipicao Husi és (ha jól emlékszem elnézést ha nem) Emo elmentek motorral. A visszajövetel már egy motorral történt...
Hurka simsonjának htsó kereke megadta magát így az haza lett tolva :).
Utánna kis melegedés a tűznél ismét beszélegtés állatkodás következett majd vége is lett az estének azzal hogy Chipi apja eljött érte.
A többség gyalogolva ment haza de mi kicsit elhúzva (Mike,Knox,én) elől mentünk a leghülyébb témák közben :)).
Mike és Knox lekanyarodása után egyedül értem haza .

Nincsenek megjegyzések: