2008. május 8., csütörtök

Quick-post

Ma sietve így délután dobom össze a mai olvasnivalót mivel nem sokára buszoznom kell vissza sekszárdra egy német színház erejéig és nem kerülök haza késő estig.
A ma legemlítésre méltobb momentuma a semmi lévén az ég egyvilágon semmi nem történt vagy ha történt is én nem tudok róla mert a fél napot átaludtam.
Ha már így tegnap kibontakoztattam a TF2-t ma legközölnék még pár videót róla de elöbb egy közérdekü közlemény.
Kedves Traviánozók és jövő beli Traviánozók.
2008.Május 21.-én ujra megnyílik a Server 2 ahova mi már nagy tervekkel készülünk egy klán megszervezését tervezzük a http://www.nkh.atw.hu tagjaival de bárki aki nem tartozik oda viszont egy nagyon jó hangulatos csapatba akar tartozni csatlakozhat hozzánk ha megkeres commentben vagy a h_3_r_ac@hotmail.com-msn címen ez az én össznépi msn címem nyugottan vegyetek fel (ha csatlakoztok a klánba személyesen Csipivel vagy bármelyik blog szereplővel játszhattok:)).
És most jöjjenek a beígért TF2 movie-k.:




Nincsenek megjegyzések: