2008. február 13., szerda

Amikor elvagyunk^^

Nos a mai napon minden volt a folyosón táncolástól a kártyázásig minden :)!
Azt tudni kell rólam hogy nem vagyok egy táncoslábú akárki de egyik haverommal kint ökörködve a folyosón azt hiszem hogy ez a fél iskola számára nyilvánvalóvá is vált:)!
Na és persze az "egy meghatározott értelmi szintű" játék: a dobáljuk a másik cuccát a kukába sem marathatott ki. Persze senki nem volt hajlandó azt a bizonyos "cuccot" kivenni a szemetesből mivel nagyon undorító volt (gondolom) hogy egy rakás papir között volt. Én feláldoztam magam mondhatom dicső pillanat volt.:D
Ha már így kifejtettem a mi "Ellevési" szokásankiat.Egy ojan számot gondoltam bemutatni ami remekül jellemzi a mai társadalmi fejlődést nem is mondanék többet inkább beszéljen a KoRn magáért:
KoRn-Evolution:

Nincsenek megjegyzések: