2008. február 28., csütörtök

Ha már...

Nah vala egy kicsit ijen nyomi nap.
Az egyetlen normális dolog eme napban az a zene ami megszólalt a suli rádióban de erről késöbb.
A mai napon az éles szócsatáktól a poker parti tétnélkülön keresztül a tanár üvöltősig minden volt. De hát így szép az élet ha van benne változás.
Mi után haza kerültem végre lehuppantam gépem elé és a szokásos felesleges idő töltésemet végeztem.
Na az említett zene a Slipknot tól a Wait&Bleed volt de mivel ez a tipusú zene nem az én stílusom egy kicsit másféle zenét mutatnék:
Aljas Kúszóbab Itt az én időm ooo jeah!:D:

Hogy ne legyen kockulás és teljesen humor mentes eme kis sivár világ így jöjjön egy GSTV baki parádé (azoknak is ajánlott megnézni akik nem szeretik a játékokat vagy nem olvasnak GS-t):

Nincsenek megjegyzések: