2008. február 15., péntek

Ojan nem is tudom mien nap...........

Na taglalom a történetet!
Ma ugye négy órám volt ebből 2t sikeresen átaludtam szóval számomra gyorsan itt volt a délután.
Mikor hazajöttem lehupantam a gép elé és éppen azon gondolkoztam hogy mit fogok vajh irni ma kedves olvasóim/nem olvasóimnak......nem szált meg az ihlet de hát gondoltam sokára lessz még este.
Nos most este van és még mindig nem tudok miről irni attol függetlenül hogy máris több sort irtam a SEMMIről és azthiszem ez a semmi hangsúlyos változata:)!
Ha már így semmizünk gondoltam böngészem kicsit az álltalam először hallgatott rock/punk zenéket és egy nagy kedvencemre találtam rá amit már nagyon régen nem hallgatam méghozzá a Junkies Mese címü nótára gondoltam megis osztom veletek:)!
(A Video a nyugalom megzavarására alkalmas képi és zenei anyagot tartalmaz a zenében obszcén szavak vannak!Ki kell irjam mert én jó kisfiu vagyok:))

Nincsenek megjegyzések: