2008. február 18., hétfő

Ijen nincs!....

Azt hogy Hunter bácsi beteg hogy mondjam........eddig sem volt titok :)! Dehogy nyaktól lefelé és pont ezen a héten............
A többség azt mondaná hogy dejó nekem pedig nem jó!
Nah elég belőlem ugyse rám kiváncsi senki:D!
Najó hamár ennyire kiváncsiskodtok akkor végül is megmutathatom mit csináltam ma itthon.
Nos ugye a Szö*és című sorozat ugye alap és én nagyon szeretem hát utánna néztem kicsit a neten hogy hogy is lehet darut hajtogatni.
Akik ismernek tudják hogy a kézügyességem *khmmmm* elég alacsony szinten van hogy csúnyát ne mondjak:)! De! Fogtam magam és addig tekergettem a papirt amig ránem jöttem a dolog nyitjára és tessék ime a családi szeretet jelképe:

Na de zenéljünk is kicsit mert érkezett panasz a video hiányára tegnap :)!
Adott egy kicsit lazább rockot játszó banda a Foo Fighters.
Egyik legföbb jellemzőjük a többi bandával ellentétbe ők mindig fülig érő mosolyal álnak a kamerák elé:)!
Nem ojan rég jött ki egy igen hangulatos kis klipp a The Pretender nem is beszélnék többet voálá:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

cs hunter!!
nagyon izgi a zene (címe)
mivel hogy nem megyxd! de lehet csak nálam nem műkszik(ijen télleg nincs):D
na mind1 nézz utána!!
ja és szólja blogereidnek(az ólvasóknak) hogy kommenteljék az írásaidat mert mindig csak én irok:D
háát ja
by:csipi

Névtelen írta...

cs mégis jó:D xd

Csak tod hogy van ezekkel a régi gépekkel mindig kurblizni kell(tekerni)
és most kihagytam!!
ja az accountomat elfelejtettem ezért vagyok ismeretlen!!xdxd

by:csipi

Névtelen írta...

:D
Majd kiirom hogy tessék commolni:D
Arról nem tehetek lassan kurblizol:D!