2008. február 20., szerda

Séta...

Nos a mai nap hogy mondjam ojan volt mint a többi akik már voltak betegek tudják milyen "jó" amikor betegen kényszerül otthon ülni vagy feküdni az ember.
Ma elvoltam sétálni mert hogy nagyon jó idő volt.Mikor hazaértem végre elmult a kézremegésem és fejfájásom (tudom senkit nem érdekelnek az ien gondjaim de beteg vagyok nem tudok másról írni^^).
Na már most mivel a mai napon még annyi sem történt velemi mint tegnap ezért egyből térhetünk is rá a zenére tudom hogy még nem kéne de hát vegyétek úgy hogy a blog is betegeskedik:D!
Ma egy kicsit lazáb könnyeb zenét hoztam nektekhallgassátok is meg és mielött megkérdeznétek nem nem TH:D!
Jöjjön is a Német Die Toten Hosen - Hier Kommt Alex:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos, mijen az ly azaz milyen (1)
elvoldtam gondolom elvoltam xD (2)
elmuldt az meg elmúltxD (3)

na gondoltam ezt megjegyzem ha már itt töröd magad a blog írással, kommentelek egyetxD

Névtelen írta...

Örülök hogy építő kritikákkal illetsz ien is kell de most mondom:
Le***om^^

Névtelen írta...

azt hogy leszarod értem én ...csak leszarom