2008. február 19., kedd

Különböző karlogató testhelyztetekben való fekvés......

A mai nap még eseménytelenebbül telt mint a tegnapi.
A legroszabb az hogy a gyogyszer amit kapok kb ugy hat rám mintha 3 doboz R*d Bullt intarvénásan toltam volna be magamnak:D!
De!
Ugye tegnap csináltam darut ami nem egészen ugy nézett ki mintahogy az az emlitett sorozatban kinéz hát tovább tegergettem a papirokat és összejött egy tök ugyan olyan mint a szök*ésben még pár tetkó és késsz Sc*field leszek xD!
Na már most!
Ide zene jönne de!
A blog megnyitásakor igértem pár gitár demot magamtól amire nem volt időm de most meg csak azom van sza gondoltam össze is rittyentek 2 darab zenére hasonlito zajt.
Arra jó lessz hogy összehasonlitsam a pár hónap(/év:D) mulvai gitár tudásommal.
Jöjjenek is hát eme gyakorlatok:D!
http://dw.webseeder.hu/?hash=60b1e43296d28abef22c1d14eee7995a
http://dw.webseeder.hu/?hash=37195096773f9351757fc14ab1079f07
Najó ha már itt zajongok gondoltam mégis oldom kicsit a feszültséget.
Jöjjön egy ojan zenekar amit én elöször a Gh3 ban halottam és nagyon megtetszett így gondoltam le is közlöm a nagyérdeműnek:
Ja és mielött elmennék Chipi felhívta a figyelmem egy dologra:)!
Emberek ha már itt jártok tiszteljetek meg azzal hogy néha Commenteltek mert hát senki sem szeret magában beszélni;)!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

a karlógató hosszú Ó.:D:DxD

Névtelen írta...

megkérhetem hogy aki kommol nevét irja be pls:D
geyébként nem vagyok jó nyelvtanból:D

Névtelen írta...

Há most találd már ki :D:D amugy meg te írtad hogy irjon valaki..na írtam..:D

Névtelen írta...

itt írok azt még találjam is ki hogy ki commol nem?:D

Névtelen írta...

Tied a blog nem?:P

Névtelen írta...

cs Hunter
Végre egyszer nem a hm.odat téped!!
hanem a húrokat és ennek örülök:D:D:!!


by:Csipi