2008. február 24., vasárnap

Amikor még a hétvég se ojan mint amijennek lennie kéne....

Mivel legalább ugy érzem magam mint tegnap így sajnos a vasárnapi "Chipi kalyakra itta magát 1 BC-től és ekkora zsetont nyertem" című Post ma kimarad mivel egyik osztálytársam kárán meg tanultam: "Lázas ember ne menjen bulizni (az ő esetében befigyelt 3 tequila de ebbe most ne menjünk bele)".
Na de azért a mai nap nem telt teljesen eseménytelenül.
Miközben MSN-en és Bash.hu-n lógtam összeraktam némi Playlistet így gondoltam megosztok veletek két számot ezek közül.
Az egyik egy ojan Blinkes Rock Show

A Másik egy Sum41 - Motivation

Miután befejeztem a Bash olvasgatását elkezdtem blogokat olvasgatni és egy nagyon nagyon érdekes képre találtam rá:)
(Uraim figyelem iet kérni husvétra:D)
(Igen az aminek látszik:))
Na mára befejeztem a zavarkeltést:)!

Nincsenek megjegyzések: